BLOGGER TEMPLATES AND MySpace Layouts »

Tuesday, March 22, 2011

Homaigokk!!

Huhh!!
Dah nak habes rupe nye cuti tanam anggur aku nihh..
Well, tak jugak kira nak habes sebab pasni nak tunggu tawaran Uni ke, matrix ke, maktab ke, rombongan meminang ke... Haha.. Merepek...

Setelah beberapa tarikh yang sangat hampeh menjadi mangsa bila result SPM keluar, akhirnya, dgn segala bangga nya, 23 Mac adalah tarikh rasmi result keluar...
Seyes cakap, aku sekarang, mati2 nebes... Huahuahua!
Semua orang suroh aku elek jerr.. tapi x boleh laa.....
Mau tak tido aku malam ni.. Huhue..


Ekceli, aku tak tau apa nak post..
Just nak post ttg ke-nebes-an aku nihh..
Hampehh.. Ape kejadah nya??
Fesbuk, hehe.. Memang, kalau otak dah mereng macam aku nih, ader jer idea bodo...
Tngah malam karang, aku nak deactivate aku pnya fesbuk..
Takde orang tanye punye..
Henpon, gud luck la, sapa2 yang cari aku esok..
Roberto, esok, jalankan misi kita..
=)
Hokehh!! Papai!!

muke nebes kekunun nye..