BLOGGER TEMPLATES AND MySpace Layouts »

Tuesday, March 29, 2011

Update~

Hokehh!
Tak terasa, dah nak April.. Time ni la tawaran kemasukkan ke IPTA dan yang sama waktu dengan nya mula mencurah2 ke ladang gandum, jadi lah Coco Crunch! Haha~ Merepek..

Sekarang ni, mula lah aku bz meng-apply sana sini, memang menimbulkan rasa pelik la bagi yang nampak history internet aku.. Kalau dulu, tab Youtube, Blogspot(sbb aku blogwalking.. mls update jerr..=p), Fesbuk? Wajib! Sekarang ni, ada la jugak, tab yang berunsur pendidikan.. Aicehcehceh! =P

Kalau orang tanya kat mana nak sambung study lepas ni, memang aku tak dapat jawab.. Bukan ape, taknak aa overkopiden sangat bagitau kat suma orang yang aku nak jadi guru.. Yup.. Cecita aku, nak jadi guru.. Guru ape? Guru English takpun guru tadika..=)
Kalau cecita lain, mungkin aku tak berapa nak minat tapi heyy, minat boleh dipupuk kan? Tak semua yang kita nak kita akan dapat.. Bagi yang dapat result terbabom, CONGRATS! Bagi yang dapat tak berapa nak ok, masa ni la kita improve diri sendiri instead daripada give up..

Bagi yang dah apply or tengah apply, pilih la apa yang korang betol2 minat.. Takyah la apply semata2 nak dapat gaji besar or cuti banyak.. Kalau hati tak ikhlas, baik takyah.. Ni bukan nak meyebok okengg? Just nak bagi sepatah dua kata..

Aaaa... Apa lagi aa?
*Berfikir sejenak.....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Entry bakal disambung kelak.. Hehe.. Sajer wat saspen..

wish me luck..=)






p/s: cepat la lesen... Dah tak sabar ni..=p x tahan.. haha..=)