BLOGGER TEMPLATES AND MySpace Layouts »

Tuesday, April 26, 2011

I miss it~

Saya rindu masa dulu..

Saya rindu bila kita dua awake sampai pukul 1,2 pagi, bergayut..
Share2 story.. Buat lawak, merajuk, pujuk balik..
Awww... Awak sweet sesangat..
Plus, kalo dapat kol free, berjam2 on the phone.. 
Ada jer yang nak diborak...


Saya rindu, tiap ujung minggu, kita dua lepak sama2..
Awak tunggu saya habis tuisyen, sebab nak pastikan saya lunch..
Pastu, awak tolong bawa buku ke, lappy ke..
Memang best kalo ada bodyguard camtu.. Tehee~


Saya rindu, awak text saya panjang2, bagitau yang awak sayang saya..
Bagitau saya yang awak takkan pernah tinggalkan saya..
Macam mana kita dua mula jumpa..
Seyes cakap, saya masih simpan text2 awak tu..
Bila saya rindu, saya baca balik text2 awak..
Pastu, saya senyum sendiri..=)


Sekarang, kita dua dah jauh..
Takpe.. Saya faham..
Awak study..
Tapi kan, kenape sekarang kita asyik gaduh jer..?
Hal kecik jadik besar..
Takde mood tak tentu pasal..
Awak yang berubah @ saya yang berubah....?
Sekarang ni, saya lebih suka empty kan inbox & send items saya...
Takde pape yang boleh buat saya senyum or even buat saya antar ILYSDM balik..



Sekarang, saya pelok teddy tiap malam..
Berharap saya dapat pelok awak macam tuu..
Berharap awak sentiasa ada di sisi saya tiap malam..
Berharap keadaan kita dua akan baik...
Tapi, makin hari, makin jauh kan..?
Sikit2 gaduh, sikit2 takde mood..



Saya just nak awak tau, saya rindu awak yang dulu..
Yang tak kesah bila saya nangis bagitau kat awak saya rindu ex saya..
Yang tak kesah bertapa kejam lawak saya..
Yang tak kesah dengan nama panggilan awak yang saya buat...
Yang selalu bagitau yang awak rindu saya..
Rindu nak jumpa... Nak hug..
Rindu saing main game Cupcake Corner..
Pendek kata, semua saya rindu..


Awak..
I hope everything will be better soon..
IMY~


0 comments: