BLOGGER TEMPLATES AND MySpace Layouts »

Friday, April 8, 2011

Musim pilihan raya...

Haiss.. Dah dekat dah tarikh mengundi.. Makin bz la pemimpin2, calon2 berkempen nak tarik undi rakyat..
Seyes cakap, aku langsung tak tau apa2 tentang politik ni...
Yang aku tau, ada kisah tentang video sex tu jer..
Sungguh.. pengetahuan am aku memang lemah..

Bukak jer paper, penuh dengan berita tentang pilihan raya, calon2 dan yang sama waktu dengan nya..
Yang takda pn cuma kat seksyen artis, iklaneka, sukan dan part seantero..
Buletin utama? Lagi la.. Semua isu berkaitan dengan pilihan raya, suma ada..

Kapit pun tak terkecuali daripada bahang2, aura2 pilihan raya ni.. Yelah, nama pon dh pilihan raya DUN Sarawak..
Tengok la gambar2 ni..
Maaf kalau kualiti tak memuaskan..
Ambik gambar pon, dari dalam kereta bergerak.. Plus, dengan kamera yang ala kadar jer.=)

dekat wharf..


roundabout..

pix pling best.. igt ada rusuhan tek.. "=.=

kan best kalau self potrait aku segabak sign tuu.. hehe..

at the simpang..

Tu baru sikit jer..Kalau on foot jalan2 kat pasar, lagilah sesak dengan poster2, banner2 ape semua tu..
Even kat tempat tunggu van pon ada jugak poster..
Memang hebat penangan pilihan raya ni..
Jalan yang lengang boleh jadik sesak sebab punyalah banyak kereta, van, tampal poster, bawak bendera, berkempen sana sini.
Plus, ramai yang pulun2 satu famili turun nak join serta berkempen..

Ada jugak yang buat pusat ala2 pusat kegiatan.. Tempat diaorang berkumpul, plan strategi, mcam2 lagi la.. Aku rasa la, ada jugak yang datang sekadar nak melahap jer.. Maklum la, makan free la katakan..Hehe.. Ni pengalaman sebenar yee.. Identiti trpaksa dirahsiakan.."=.=

Part yang paling best time berkempen ni, diaorang berarak ramai2 kat pasar.. Homaiii! Memang macam The Invasion of Zombies.. Semua pakai lawa2, smart2.. Boleh jugak ada yang pakai baju batik.. Semangat itu pak cik..=)

Sekarang ni, 1 jer yang aku fikir..
Kalau aku dah masuk peringkat mak cik, mak cik kn, dalam 20 tahun akan datang la..
Aku ikut politik macam tu jugak ke..? Hrmmm..

thinking..

Hrmm.. kelak update lagi.. 
Lost suda saya ini.. Tehee~
kita minum dulu~~







0 comments: