BLOGGER TEMPLATES AND MySpace Layouts »

Sunday, July 3, 2011

2nd week sudah..

video


Ahaaaaa...
Video ni lah yang paling sesuwai describe minggu ke-2 di sini..
Assignments sana sini..
Belom lagi kalau tambah dengan kerja2 extra lepas kuliah seperti BCF..
Plus, tugasan2 yang perlu dilakukan sebagai seorang K.O..
*skema terus ayat ku deng.. haiss.."=.=
Tulah, sapa cakap yang tugas nak jadi seorang guru senang? 
Ni baru jer teacher-in-training, dah merungut..
Kemon la loriana !
Tak semangat langsong la u nihh..

Tapi seyes aa.. Dah lama aku x bz camni, mana tak aku terkejar2 sana sini..
Dah la the only girl K.O untuk batch tahun ni..
Semua kena kejar2, pakai court shoes memang tak larat..
Malam memang ingat katil jerr oww..


Malam nanti(3rd July 2011) BCF dah mula..
Aku, KST & MMP ekot menari..
*apekejadah..
Haha..

Tyme 2nd July 2011, ada larian serentak, 1murid, 1sukan..
Semua kena ekot..
Dah la aku memang 'faveret' bab lari2 ni..(sentap..)
Dari larian ke jalan kaki, memang penat siottt!
Tapi, thank God sebab aku berjaya habiskan walaupun ada sakit.. ^^,
Proud of myself.. 
*kembang dh idong.. haha. 
Sayang takda gambar nak tunjuk.. 
Memang best aa... 
KST konker larian tu bagi peserta perempuan..
You go girl! :)
Pas larian, ada cabutan tiket bertuah..
MMP dapat! Ahahaha.. Bertambah la stok dalam kotak bantuan tsunami kami.. ^^,




Petang ni tadi, kami balik umah MMP..
Aku, MMP,KST & MAD ekot sama..
Sampai Sibu, tukar baju, pastu turun..
MMP drive..
Dinner luar..
Today is a TOTAL fun!
Walaupun letih(besa laaa tuu).. tapi aku manage buat semua.. :)

& the biggest smile I had when I bought something great..:)
I'll tell in the next post.. *wink!*












Dah hampir pukul 2 nih..
Kena tido..Tak dapat bangun esok, nak balik Bintangor lagi.. "=.=
Chiaaaaoooooowwwwww!









XOXO..


p/s: homesick! missing everyone..:(


0 comments: