BLOGGER TEMPLATES AND MySpace Layouts »

Friday, October 28, 2011

The Update..

Sohrieeeeeeeeeeee sebab dah lama tak update.. Well, terpaksa curi masa yang sebenarnya banyak tetapi dihabiskan untuk tidor.. "=.=
Macam best jer nak mengupdate bila lama dah tak update tapi dengan hujan yang makin lebat dan broadband yang semakin ciput line nya, aku dengan penuh perasaan bak ibu yang sedang mengidam kepsi, ku gagahi jua.. *haha.. merepekkkkk~

So, ke mana menghilangnya saya hampir sebulan ini?
Kita mula dengan berita yang paling fantasterbest :)

http://www.theborneopost.com/2011/10/04/ipgs-battle-it-out-for-best-drama-presentation-in-miri/


Baca laaaaa :)
Yang ni, memang yang paling banyak mencuri masa tidor di waktu petang dan hujung minggu khususnya..
Berbaloi jugak bila dapat tempat pertama dan dapat perform depan CM Sarawak & isteri beliau..
Btw, isteri beliau memang cantekkkkk derrrrrrr.. ;)
Plus, dapat la aku mencabul dompet di Parkson.. Muahahahhaahhahahaha~
*gelak sakan walaupun pokai time balik... sobsob...

Sebab lain, senang jer jawapan nyaa..
Sebulan tak masuk kuliah, alamat, bayar bill assignments la dengan lecturer2..
Gampanggggg...
Dan sekarang, aku dengan bangganya bagitau yang aku sekarang tengah menikmati cuti seminggu Deepavali di rumah.. Oww yeah~
Home sweet home bebeh :)
Dan segala rasmi nya jugak aku nak bagitau yang kerja yang diberi sebelum cuti ni belom siap semuanya..
hahahaha..
*dasar pemalas..
Ambek lah kau nanti , tak tidor sampai pagi...
U_U












Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. hehe..
That's all :)
Muuaahhxx!
















p/s: Over a month passed, yup.. IMY.. :(

0 comments: