BLOGGER TEMPLATES AND MySpace Layouts »

Monday, November 14, 2011

Not Over You :(

Post ni akan jadik post yang depressed  so kepada sesiapa yang rasa depressed sekarang ni, better jangan baca.. Takut ada yang nangis sama.. *Sumpah! Aku sedih sesangatttttttt~ :,(



Aku tau, aku takkan jadik orang yang terakhir yang dia sayang..
Takkan jadik orang yang terakhir yang dia rindu..
Takkan jadik orang yang akan bersama dengan dia sampai tua..
*I wanna grow old with you bak kata lagu....
Tapi aku tau, aku boleh sayang dia..
Aku boleh rindu dia..
Dan aku boleh bersama dia sampai nanti..

Kenapa awak lepaskan saya dulu? Kenapa awak tak pertahan kan apa yang kita ada dulu? Kenapa awak tak pernah usaha cari saya macam saya cari awak dulu?


Bila dia dah mula menjauh, aku try cari balik..
Aku tak peduli apa yang dia fikir tentang aku..
Yang aku tau, aku sayang dia dan aku perlu pertahankan dia..
Tapi kenapa dia tak pernah buat semua tu?


Walau bagaimana sakit aty aku dengan dia, aku tak pernah tunjuk kat dia..
Sebab aku tau, emosi boleh buat seseorang berubah aty..
Yup.. belajar daripada pengalaman dengan dia..

Aku masih ingat apa yang dia bagitau.. Apa yang dia pesan.. Apa yang dia suka..
Dan sampai sekarang aku masih simpan semua gambar dia..
Tengok bila aku rindu..
Nangis bila aku rindu.


Aku nak dia balik..
Nak dia yang dulu..
Nak sambung apa yang dah kami tinggalkan 2 tahun lalu..



Cuma..
Keadaan dah tak sama..
:(












*just a short post..
can't think much.. :(
kbye~














p/s: yes! i'm still not over you!

0 comments: